Pages

Mak Mertua Mari...

MIL shopping di JJ..


ensem pulak ku tengok en khairul itu...:)

Minggu lepas dok memikir menu utk mak mertua ku Che yah itu... dan majlis sebulat suare memasak ketetel masak asam...hanya ade di melake shje ye... feveret MIL itu... x sempat lah nak ngambik gambo...lupe... yang penting my MIL mkn dgn bersungguh2... sampai esoknye marah aku buang lebih kuah itu... nak ratah katenye....x pelah dah buang nak buat camno... nex episode.. aku bwk pulak tetel tu pegi Kuantan masak kat sane.. hehehehe.. nak bukak stall masak asam skali bulehhh?????:D

Minggu lepas jugak 28.02.10 bday Si Bulat ku sayang.... sudah 2 years... semoga membulat membesar dgn sihat dan pintar...baru2 ni si bulat itu dah pandai soh panggil dia dgn name glamer.. Akim.... FYI dia mmg Akim's Die-hard Fan... aku pon heran cemane dia bleh obses dgn mamat akim tu.... kanak2 skrg dah pandai dah ye ttg artis... aku pon same jgk dulu... malu nk cakap je.. aku mase kanak2 peminat no 1 ramlah ram.... hahahahahah pantang nenek aku bakar sampah blakang umah.. aku dgn skirt dgn penyapu mulelah nyanyi nari2 nyanyi ko kunci cintaku dlm asap bakar sampah hahahahah siap pusing2 lgi... kan ke dlm HMI dulu asal ade artis nak nyanyi je intro dia asap2 gitew....x de modal hahah :)





Kesian si bulat jatuh beskal day before his bday.... someone let the gate open and leave him play himself.... pity Aizad..... kalu dgn ibu mmg xkan pernah jadi camtu...i kept an anger till now... kids specially boys are very active and hate guidance while they're play... thats y I only let them play inside.. rather than play outside the house... they're open to bad germs, rough path, strangers, instead of AIzad got minor Asthma... I blame my self so ...being busy inside the house...dah jadi nak wat cemane.... :((




No comments:

..YUFOLOMI, IFOLOYU..