Pages

Baru Sedar.. Aku Dah bosan...


Aku dah bosan bile nengok rambut aku bile bangun tidor... mmg bosan bile aku dok menggaru rambut bile anak2 buat perangai...lagi bosan bile berpeloh2 kepale buat kj umah...giler bosan bile rambut aku cam pompuan meroyan.....

rasenye sejak beranak pinak ni aku mmg kureng skit bab nak menjage rambut.. kalu dulu tonik, hair cream mmg ade gune.. tapi skrg...main syampoo keringkan gitu2 sudahh....treatment jauh sekali... kalu dulu, guna jari pon boleh, sekarang, gune jari tgn x boleh, jari kaki lagi le seksa... akhirnye aku mengambil tindakan sewajarnye dgn meluruskan rambut sbb aku sendiri pon rase cam nak lempang2 muke aku laju2 tiap kali aku nengok cermin... x siorr le teman nak menengoknye...

Majlis sebulat suare.. aku masuk je kedai amoi tu sambil tutop mate.. pastu hallo hallo en khairul... heheheheh Sila Bayar.... nak cantik ni bukan utk siape.. untuk kamuu jugak...:D...

Sekarang x yah gune jari pon boleh.... :D

3 comments:

mamaD said...

WEI MANE GMBAR TERBARU AFTER STRAIGTENT??

::Farahliza :: said...

hahaha tungguuuu

yulannara said...

haha...same lah gak ayu g wat gambut yg cm dawai ni....

..YUFOLOMI, IFOLOYU..