Pages

Honey ..my BFF


aku menyingai kemain kan??? suke kemain gigi sampai ke gusi... mmg dah lame x jumpe.. last jumpe 2 thn lepas kot..x ingt dah bile....haniza/ mama ni kawan baik same baik same dajal. dgn aku, biaselah mude remaje...kalau lurus bendul pon x de bende pulak nak di ingatkan., kalu bengkok sikit... barulah challenging , kenangan terindah,.susah senang kongsi bersama...baik cemane pon, di pon penah musuh gak dgn aku... sampai x bercakap.. pakai surat2 hahahaha.... tapi bile dah kawin... masing2 dah berubah dah... jadi ibu mithali pulak... fyi minah ni dah ade anak tigo yo.... dia punye badan..kurus kemain.. anak2 dia mcm belon ... semua tembam gebu dan manja... zat maknye di sedut ke anak...

anak dia yg sulong dah sekolah rendah dah.. sbb mase semester 4 lg dia dah gatal menikah... pastu dapatlah baby... termengah2 bawak perut lg.. bwk buku lg nak gi kelas... heheheh comel je.. untung sebenarnye kawin awal ni..ank org lain baru nak terkial2 merangkak, anak dia dah sekolah dah...siap bleh hold degree lg mak nye...

malam kemarin dia dtg umah aku semata2 nak hantar FM (fridge magnet) dari bandung...aku punye tunggu dari pagi.. dia sampai umah aku malam nye,, pastu x sempat2 nak masuk.. rushing balik ke klang.. sbb dah lewat sbb baru balik dari umah neneknye + dgn sesatnye cari jln umah aku .. aku yg rajin kemain masak spegetti bolognese utk dia... terkulat2 je nengok dia balik...kelam kabut benor...sempat bergambar je... last2 aku bersedekah le malam2 bute tu.. kasi kat jiran sepinggan.. lebih nye aku call kakak aku, kasi dia wallop anak beranak... selamat...

disebabkan ko kawan comolot .. aku maafkan... kalu ko aku kenal semalam kat pasar malam, mmg dah putos kawan dah... :))... ape2 pon jgn serik... dtg lah lg ye... :D.. TQ FM dari bandung...x dapat gi bandung, dpt fm pon jadiklah....:))




No comments:

..YUFOLOMI, IFOLOYU..