Pages

Hari DVD Sedunia...

Kemarin, hari rabu, 17.03.10 aku umumkan sbgai hari dvd sedunia.... sbb si bulat asik mintak nak view DVD faveretnye... aku dgn penuh sifat keibuan pergilah cari kat kedai cd area air molek , tutup... duyung pon tutup, pergi melaka central pon tutp... nak masuk shopping centre mmg aku kemalasan,.. yg herannye... area duyong tu ade 3 kedai... 33 tutup... diorang ni ade skandal ke komplot ke aku pon x paham...

DVD x dapat... dapt pusing2 jalan2 di senja kala dgn si bulat dan aiman...


traffic light duyong.. sunset mmg cantik... :)) indah kejadian Nya...



pic ni Aiman yg snap... mmg allergic sungguh dia kalu tgk aku keluarkan phone...bleh berebut hp dgn ibunye, bas lalu pon nak snap....!


ini lagik... Aiman yg snap....


ini lagik... seb baik bu sempat controll ke ayuan.... :D


pic ini utk papa....dari Abang n Si bulat....:))

semalam, aku repeat lagi balik opis terus kekedai CD... tokey kedai tu ready nak close sudah... aku tanye apsal semalam semua satu melake tutup kedai... operasi katenye.... ooooooo patutle.... awal bebenor nak wrap... pandai korang takut ehhhhh????? cepat2 aku bayor... larikkkk masuk kete... x pasal2 ngan aku skali kene cekopppp!!! muke depan Harian Metro...maluuuu uoolssss....

No comments:

..YUFOLOMI, IFOLOYU..