Pages

Bufoni....



Seperti biase... En Aziz dgn bermurah hati membelanjakan sebahagian wang yang ade utk mkn2 bersame2 kami berdua.. aku n linda .. kali ni mkn free di Bufoni cafe MITC.. btul2 opposite Mydin MITC...3 minit dari opis kitorang...mase masuk cafe tu, ade wondering skit.. cafe cino ke melayu ?? halal ke x halal..?? sbb design cafe tu mmg ade mixture chinese concept... tapi dok putaq lagu siti nurhaliza...mesti tokei dia siti nurhaliza die hard fans.. pastu aku dok tanye kat mamat cino tgh susun kerusi kat situ.. ini cafe ade mknn ape? dia kasi menu.. pastu aku tanye lg.. ini restaurant halal ke??? halal.. dia jawab... siap tunjuk kad muallaf dia.. ape kename nth ade zul namenye... heheheh muallap rupenye... so kitorang pon order lah mknn dengan penuh yakin tanpa was2 heheheh..


harus aku senyum lebar sbb mkn freee...:D



Stemboat


aku mkn ini lg... seafood paprik...plate presentation nye, exactly mcm dlm menu card...tiade penipuan di situ..


ini dia ... Jejaka Pemurah.... :)) TQ en aziz...



Ini tukang rebus telur di import dari china,.... lai lai lai.. telur lebus...lai lai...


Bon Appetite!!!











No comments:

..YUFOLOMI, IFOLOYU..