Pages

nak update post, nak update entry..

lame benor rasenye tak ber blog tak bersosial di alam tak berape nyata ni... ini adalah kerana internet agak membosankan di opis.. asik unconnected saje... aku dah malas nak berusaha nak menukar IP lah, search networklah... refresh router lah... sudah2!!! aku x nak dengar lagi semua tu... bos aku pon dah bosan dan emosi x terkawal.. terus proposed streamix dgn kapasiti kelajuan yg paling pantas uoolss... heheheheh..makin berdesup2 lah aku meng update blog... ehhhh laju bekerja la... sbnarnye aku mintak belas ehsan En khairul.. pinjam bbandnye..kalu x tangan ni cam gatal2 je sbb dah seminggu x ber blog....

minggu lepas, bnyk juga cerite nak di update tapi x berkesempatan... antaranya... aku dah snap pic potato salad utk update satu lg resepi mudah..Tungguuuuu aku tgh work out tang jari2 tangan nih... hari ini akan aku usahakan utk meng update dgn pantas... heheheh ado hati nak lawan entry redmummy.....:)) x kak red...x ado niat nak overshadow...mane ade org leh challenge mak merah tu satu hari doblas entry dia sebat... hahahahhah




No comments:

..YUFOLOMI, IFOLOYU..