Pages

Kenape nak kene siram??


Aiman: Bu, lori tu, buat ape bu. bawak air tu..
Aku : Siram pokokla.. pokok kat tepi2 jalan ni... nampak x?
Aiman : kenape nak kene siram bu?
Aku : Nanti pokok tu mati.. la kene asap kerete... habuk...dia pon nak minum jgk... macam kitela kalau x minum bleh matila.. hauss nanti..
Aiman: (segera bukak beg skolah amek botol air dia minum air...)... bu man dah minum dah...

kanak kanak bername aiman ini terlalu bnyk persoalannye..lately...
nape?apsal?cemane?.... kalu ondaway pergi n balik skollnye.. aku rase aku dah jawab full set soalan BM stok SPM... kadang2 aku rase mcm nak baling dadu... tapi masaelahnye, soalan dia semua soalan assey...camano tu????




1 comment:

mamaD said...

yelah....molot dia dh cam ibunye kecik2...hahhaha cube tgk tang muncung nye??same kan??/xpyhlah d pertikaikan!! hahhaahhaha:)

..YUFOLOMI, IFOLOYU..