Pages

Saya Semput lah Ibu......:(

Masa hantar ke rumah babysitter smlm dia ok... nth kenapa petangnya dia semput pulak... nafasnye toksah cakaplah... mmg turun naik laju mcm semput yg sudah2... walaupon lasak kemain budak ini mmg susah nak mkn ubat... sgt susah.... meronta smpai muntah2.... sampai ibu naik angin.. marah2... baru dia nak mkn ubat...Complicated sungguh menjaga ank yg sakit ni... tapi mmg x sampai hati bile tengok dia bernafas laju.. 2-3 pagi after feeding terus muntah ... kesian... perutnya kosong.. muntah pulak....urut2 dadanya... sapu vicks... mnyk yu yi... baru dia release skit.. tidur semula...dia dah tidur.. aku x tidur lg.. dok tenung mukanya bernafas... kesian sungguh...kalaulah ibu bleh ganti tempat adek...mmg kalu dah kene tu mmg x boleh di biar smpai 2 3 hari, nnti makin laju nafasnye... pagi ni .. lepas hantar abang ke skoll terus ke klinik.. mcm biase..... doktor tu dah taudah.. Aizad asthma lg..... :(


Pity Aizad.... get well soon my lil bear....:))


2 comments:

IBU HANI said...

sian si bulat.. dh ok blum?

::Farahliza :: said...

ok skit lepas ambik gas tu...sian dia.. hani tu ko jage lah makannye... kalau dah kene skali mesti ade ulangannye...risau je...

..YUFOLOMI, IFOLOYU..