Pages

Sempret Merdeka

Selamat Hari kemerdekaan uollss..orang sebok berdentam dentum main meriam, bunga api segala... aku?? tung tang tung tang bakar semprit... semangat ok... sakit jari jemari menekan acuan..ptg tadi baru balik dari kuantan...disebabkan petang tadi x masak utk berbuka, mertuo den bungkoskan lauk dlm 5 jenis, tu pon dah pilih2 amek yg berkenan je.. pukul 2.30 ptg lauk nak merniage kat param mak mertua aku dah siapkan.. 14 jenis ok... ikan bakar, percik, kuah tempoyak, nasi kerabu, mcm2 lah... ikutkn semua nak..tapi jgn diikutkn sangat hasutan setan ye.. amek nasi kerabu, sambal sotong, opor daaging,kari ayam,keli goreng lada & kuah tempoyak..licin ...

 dapat acuan baru dari en khairul... acuan yg lame dah tinggal penekan nye je.. bunga nozzlenye dah dihilangkan aiman.. nth kemane dicampaknye...aku mintak beli acuan singgle je.. dia pi beli satu set, siap dgn scrapper, cutter, pastu bunga nye sampai 6 biji... hambikje org dah nak bg... hehehehe tahun depan nak buat2 hilang lagilah... muahhahahahah

setelah berhempas pulas ni je yg dapat... adela dlm 80 bj.. tak penuh pon botolnye.. satu adunan je lg pon..kalu nak beli dah siappon x sampai 80 bj kan satu balang?? dah rm 18 kot...baik mak tekan sendiri.. puas hati buat biskut dgn aman anak2 dah tidor, en khairul teman sampai siap...teman sambil main ps 3 ye... bukan teman sambil menolong.... sabau jela.. tu pon dia soh aku buat lagi sejenis..besok jela aku buat lg  yek!!

1 comment:

mamaD said...

asal ade nmpak cam hangit ni???ibu wat lah cantik skit....nnti mama nak g sana...nak rasa....

..YUFOLOMI, IFOLOYU..