Pages

Selamat Hari Papa, Ayah dan Babah...


Untuk Suami tersayang, manja dan busyukkkk.... Selamat Hari Papa...

Untuk Ayah yang banyak berkorban utk anak2 juga Selamat Hari Ayah...

Untuk Abg Ipar jugak... Selamat Hari Babah....


X ado sambutan yg beriya pon... biase2 saje sbb masing2 kekeringan.....apsal ko letak hari bapak sebelum 25hb... mmg kim salam le gamaknye.. hadiah postpone minggu depan ye papa...tungguuuuuuuuuu...(walaupon gaji kecik ibu ttp nak beli hadiah mahal...tapi kalu papa nak ganti duit bu pon x pe... bu redha. :P)

Semalam berkumpul umah mak tolong re allocate barang ruang tamu ke tempat menjahit, barang tempat menjahit ke ruang tamu... mengangkut mesin jahit mak yang berat mcm ank gajah... nasib baik menantu yg rajin2 ade.. tolong ngangkut...


ni dia.. contoh bapak mithali... menyuap ice cream kemulut ank2 yg mengemut ramai.......


nganga besar sikit...




atuk kasim.. observe je dari jauh.... mcm mandur....


peace uollsss


bini sapelah yg gomuk tuhaaaa

1 comment:

Puan Seri said...

fara, mak ko terima tempahan bj tak? aku hantor kat mak ko la.. buleh? siyes ni wey..

..YUFOLOMI, IFOLOYU..