Pages

Berita Terkini


Berita terkini pasal aku.. (ade org nak tau ke?) :))

Lately rase mcm penat kemain kalu balik dari kj..
kj x penat mane pon

jarang2 je masak dlm seminggu

sidai baju 2 kali je dlm hari bekerja

mop lantai pon 2 kali dlm hari bekerja

tapi berleterkan otroman 2 org tu dgn emosi x terkawal tu adalah hari2 ye...

atau sebab malam je kalu kasi budak dorang tu mkn, aku pon baham skali mknn yg ade..

tu pasal , tiap kali masuk bilik nak lipat baju konon2 lepas berjaya lipat baju baru nak tido

baju x abis lipat lg aku dah tertonggeng dlm bakol baju....

penatt ko.......... ngantokkkkkk yg amat....

sesedo hambik ko kol 3 4 pagi.. mampus x layan nak sambong lipat baju, hari2 cenggitu...

kj aku asik sidai baju angkat baju hempok dlm bakol... besok buat lg...lagi.. lagikkk

bakol baju tu pon mcm nak muntah ijau dah aku nengok...

apele malas benor nye aku ni minggu ni... selalu minggu2 dulu ok je rajin...(nak jgk backup diri sendirik....)

harini En Khairul balik.... baru semangat skit... hehehehhe (apeko senyum2...!!!!)

mesti la semangat laki balik sape x suke.... (sambil senyum2 gataiii.....:D)

No comments:

..YUFOLOMI, IFOLOYU..