Pages

Ape nak jadi...



Sesungguhnye dah x terlarat nak bawak
yang amat berat rasenye makin memberat
Kadang2 rase cam nak tertumus ke tanah...
Ya Ampun mmg x larat menanggung
Semakin sedap meratah semakin berat rasa..
Semakin hari semakin bosan memandang...
Apelagi nak membawa ke hulu kehilir...
Dulu boleh ku sorok.. sekarang x mampu lagi..
Sumpah.. x kuase nak menatap...
Ape lagi nak merawat...serase mcm sungguh terlewat..
Maafkan diriku kerana gagal..
Gagal lagi.. lagi dan lagi....
Haruskah aku redha...
Ini bukan ketentuanNya...
Tapi aku....Akulah penyebabnye...
Yolahhhhh....
Memang aku penyebabnye...
Memang aku

ini perot cik google... kalu aku letak gambar perot aku.. dgn ko, dgn laki aku skali pengsan...

Muahhahahahahahah sajak dia tas kutujukan untuk perut aku.... ia tidak berisi penuh dgn bayi ye.. tapi penuh dgn bihun goreng dari wisma negeri dan nasik lemak kat bawah opis pagi tadi...


** perut aku dlm mimpi.... :D... tibe2 ingat dr rozmey....tapi ingt tang rambut dia dulu....kikikikiki

No comments:

..YUFOLOMI, IFOLOYU..