Pages

Makan Sampai Termun.....

aku letak pic nasik lemak je... yg lain adalah siakap stim, udang goreng, sambal sotong , kerang rebus... heheheheh gambo x payah... makann dah sampai x sempat nak snap ko... aku kan isteri yg kelaparan....hehehehe

Jumaat lepas... kepulangan En khairul aku sambut dgn memaksa dia membawak kami mkn ikan bakar.... sbb bininye lapau smpai tgn x larat nak masak.... gitu...


seperti biase, murah hati atau x murah hati... yg kenen belanje tetap enkhairul..... suami terchenta.. :)






pistol tu cukai mase nak masuk kedai mkn tu.... wajib ye.... pengsan tiap kali ade org jual toys kene beli.... dgn papanye x de dolak dalih... nak toys, angkat je... dgn aku kim slm harus kene tazkirah dulu baru pk 23 kali....nak beli ke x..... kalu aku belipon harus claim kat papanye...harap maklum...


1 comment:

mamaD said...

terliur aku tgk nasi lmak ni...terbatal lak pose ni nnti....:)

..YUFOLOMI, IFOLOYU..