Pages

Hobi Saya...

Nama saya.. ibu salu panggil Eman, nama manja Ema..
Selalu feeling2 baby gurl sbb guna berus gigi barbie warne pink tiap2 pagi..
saya ade hobi ... hobi saya, bukan utk isi masa lapang ye...kawan kawan..
hobi saye tu akan datang tibe2 je time ibu pegi petrol stesyen ke... kedai runcit Ah soon ke, Family store ke, Kedai Lim jual ikan pon ok jeee... 
Time tula tibe2 hobi saye dtg... mase tulah yg ditunggu tunggu utk Kapowwww ibuku yg pemurah dan cantik tu..!!!
Mase ibu membelok masuk je kat petrol pum.. mule lah saye nak merialisasikan hobi saya
terbayang dah... gula2.. chewing gum...Toys...emmm roti... ermmm tissue pon nak...ice cream pon...best!!! best!!
Tapi ibu salu pegang tongkat kutbah jumaat dulu baru bleh dapat semua yg di list kan tu...
Mase ibu bagi kutbah tu saye akn buat muke kesian... atau muke masam mcm merajuk x pon x nak pandang langsong muke ibu....
abis je kutbah ibu mesti beli dgn muke yg masam....... tapi suke sangat.... !!! Ibu baik...
Alah ibu tu, kutbah je lebih.. tapi mmg dia nk belikan pon... dia x takot.. kalu duit abis...Hallo halloo je kat papa....
Tapi kadang2 saye kesian jugak kat ibu asik nak kene belikan itu ini je utk saye...
tapi saye tau, ibu selalu bfast mc D x ajak saye... sebab tu saye x kesah...pow je ibu tu..

Tapi saye x pow ibu kat tempat2 mahal mcm tesco ke, Jusco ke, Toy'R us ke, ....
sebab tempat tempat tu saya khaskan utk pow papa je...
hehehehehhehe
Bestnye weekend ni....kene practice buat muke kesian dgn lebih berkesan kat papa nih.... Sorga nya... toystoystoystoystoys.........



eee.. dah lame dah ngidam ni.. baru dapat..!!!! x sia2 ibu gi tuang minyak....x sabar nak tungu tuang minyak kereta lg...



ibu cube buat aksi ngeri sambil makan nips n peace...


mcm x muat je nak tulis ni nak kene order lagi besar ni....


Aizad pon dapat same.... sbb kalau dia x dapat nnti saya gigit tgn dia yg gemuk tu sbb suke rebut toys saye..


No comments:

..YUFOLOMI, IFOLOYU..