Pages

Macam Macam Alasan




"Man x nak gi skol hari ni bu.. nak gi umah nenek.."
"Kalau x nak gi skol esok x leh swimming.. teacher ckp dgn ibu tau.." (cubaan menipu anak)
"x pelah... man x marahh"
"nenek x de lah hari ni.. leya pon x de... mokde kj.. paksu skol.. x de org umah nenek cemane?"
"x pelah man nak dok umah nenek sebelah tu.. sebelah umah nenek tu.."

x jadik nampaknye penipuan aku tu....aku kona kanan dia pusing kiri... camano??? talent papanye jugak.. kaki putar alam....aku x puas hati tipon papanye...

"dia x nak gi skol pulak hari ni.."
"la nape.. ?"
"Entahnye.. hari malas dia...bangun je tido dok merengek.."
"x pela bu.. dia baru 4years pon... x pelah esok suroh dia gi skol"

papa dia bagi semangat pulak soh ponteng skolah... makin naik le tocang Dr Seman nih!!!


ibu adalah lone-ranger hari ini...pasangan untuk bergadoh adalah ponteng skolah...
sekian untuk makluman... :P

4 comments:

ila-ali said...

takpe,jgn dipaksa2 takut nanti dia fobia lak.betullah tu papa dia pny cara..tp kena janji esok pegi sekolah

mamaD said...

ala...oklah tu...anak aku lak..belum g masuk skol lagi..dh ckp mcm2...ckgu abg kate.....ckgu abg suruh.,...(isau dow) Dann mane penah g skol??? pening222

Puan Seri said...

alahai menantu ibu nih... apsal malas pegi skolah??? hehehe

::Farahliza :: said...

kak ila- yelah x nak pakse jgk tu.. takut dia x seronok pulak nnti
mama- sian Dann berangan dah nak gi skoll.. zalim ko ma..!
Seri- datang hari malas dia.. gitulah..:)

..YUFOLOMI, IFOLOYU..