Pages

1st Entry in 2010

Tahun ni aku akan berumur 28 okkk!! bertambah lanjut usia berumur nampaknye ye.... :(

tapi x pe...hanya usia...yg dimamah... tapi semangat ttp muda... heheheh ( aku perasan)

kenduri minggu lepas, tahun lepas, sgtlah meriahnye... dgn org pahang (mentuo den datang) makcik dari temerloh dan seremban... jiran tetangge.. org surau.. orang kg omak den... sedare mare... opis mate..semua dtg... tapi mlng nye pic lupe nak di snap sbb tuan rumah sgt lah bz berlakon konon2 sibokkk hahahahah.... padehal katering jerk... aku nyebokk dok melayan tetamulah... "sila2... makanlah... tambah2... terima kasih ye.. pinggan2.... air2....." tu jelah dialog aku haritu... director x bagi tambah dialog lain...anak2 aku nth kemane nth ..hari tu diorang mcm lepas dari kandang ye... sonok kemain... mentang2 ibu bz di lokasi pengambaran.. hehehehhehe..

dan yang paling penting sponsor kenduri kemah, katering segala bagai adalah... omak den dari kg gaung.. terime kasih pade Pn Rumi dan Pakcik kasim... serta adek beradik yg same naik sebok menapau lauk... x lupe mak mentua yg sponsor Sharp LCD new TV... hehehehhe .. semuanya adalah tidak diusulkan surat permohonan ye.. mereka memberi tanpa dipinta... heheheeh sonok2.... paling seronok En khairul lah .. menyengehhhh je dapat LCD TV.... :)) tercapailah cite2 ye...

dan semalam .. aiman dah pon mule ke sekolah...


nak gi sekolah ni..... bye.. lambat dah ni... =))



Jgn memula je awak rajin ke skoll ye anakku....

No comments:

..YUFOLOMI, IFOLOYU..