Pages

RumahOh!Rumah

Pepagi lagi aku dah bergosip YM dgn Ana x classmate di UiTM Dungun.. citer psl umah kitorang.. dia dah beli umah n dah dapat CF dah.. nak masuk dah pon bulan depan.. Actually proposed umah kitorang tu dekat2 la tarikh nye... tapi umah dia siap dulu... aku sedeyyyyy weiiiiiiiiiiiiiiii .. umah aku x siap lagi...tapi bile pegi tengok dah siapdah sumer dah ade complete tapi dveloper tu yang terkemut2 ade masalh dgn PBT la konon2 nye,.. aku nak maki je.. tapi kang aku maki dia buat onar plak kat umah aku tu.. heheheheh ...kempunan plak kang..
Aku dah x sabar tahap gaban dah ni.. semua dah prepare.. gate dah siap, lampu dah beli, kipas dah beli... sumer2 la... tinggal nak install je...:((

>>Aku dah bosan dok Umah sewa
>> Umah sewa dahburuk..
>>Pagar umah sewa asik nak tanggal je..
>>Pintu bilik air pon nyawe2 ikan je.. sekali Aiman terajang mmg tanggallah...
>>Bosan dinding umah sewa yg bnyk crack..
>>Rimas dgn umah sewa yg kecit.. heheheh(umah baru besarrr bnyk..)

Pendek kate.. aku dah lupe dirila... sebenarnye ni semua simptom2 x menyabau nakdok umah bru..alah macam org dah jumpe bini yg baru, yg lame tu mcm2 la buruknye nampak... nak yg baru je.... masaelahnye.. aku dah bayau...pastu kalu x pindah2 expenses mak bertimbun uolllsssss . itu yg penting..$$$$$$$...berpinor mate nak mencarik nye...:((




No comments:

..YUFOLOMI, IFOLOYU..