Pages

Dua Bdk Notty


Dua hari lepas x kemana2 stay di rumh.. syoknye hari cuti .. bgun lmbat.. lmbat pon kol 9am jek.. layan si kenit 2 org itew..
Sikenit berdua tu dah pandai bergaduh, berebut,betumbuk,membuli,sesame sendiri.. dan aku mengalami sedikit tekanan jiwa disitu ye..dan kadang2 karektor aku bertukar menjadik tarzan,ketua platun,dan perampuan skizo..
Mmg susah nak kawal emosi smpai aku terpakse mengunakan seluruh anggota utk menenangkn keadaan..dan adekalenye menggunakan beberapa tools seperti hanger baju, sudip nasi, dan sbgainye mengikut keadaan la... idokle sampai mendera.. pukul2 geram je..:))
Mmg letih jadi ala2 ibu tunggal nii..maby ank2 aku ni bosan dok umah ke.. letih x de org nak main2 dgn diorang ke ( sbb aku bz buat itu ini..)maklumle tu aje hari cuti yg ade.. hari bekerja aku mls nak mengemas sakan.
salunye kalu papa ade mmg umah tu mcm hotella.. asik keluar jln2 je..ade je tmpat nak dituju..so sbb kesian kat ank2 ibu ni... ahd kol 6.30pm aku pon bwk la diorang pusing je dlm hujan gerimis.. pastu drop by mcD baru di Melaka mall.. drive through je..sonok kemain dpt toys... name pon kanak2.. mmg nampak ceriala..dgn si abgnye yag pot pet tanye itu ini..
Seb baik ade ank2.. kalu aku sorang2 lagi sunyi... tekanan pon tkanan la.. janji bahagia..ngeeee..:))



3 comments:

Farizzuan said...

testing comment

Miss Rory said...

akhirnyer.. :P

cik gObu said...

hehehehe
gitu arrr upah mcd
mesti senyap kan

..YUFOLOMI, IFOLOYU..