Pages

Misi Nyahhhh Puting

Di suatu pagi yg kelam kabut.. ( sbb pelakon utama bgn lambat...hehehe)

Sibulat : Bu... nak ten....(puting.. puting yg beli kat kedai Ah soon tu ye.. bukan puting ibunye ye..)
Ibu : Aimannn... bg adek puting..(dia curi puting adek dia yg busuk tu msuk ke mulut dia..)
Aiman: (masih mendiamkn diri sambil buat2 x dgr konon2 bz tgk Fiffyn flowertots..)
Sibulat : (merengekkk lg.. ) nak tennnnn bu.. nak tennnn
Ibu: Aiman....dengar x
?? ibu sakit telinga ni adek ko merengek ni...(sambil gosok baju dgn tahap kepnasan paling tinggi ye..)
Aiman: (masih buat2 kerek)

Dgn pantasnye ibu (selaku pelakon utama)..pegi dapur ..hambik gunting... tarik puting dari mulut Aiman...dannnnn cuppp....



Inilah .. hasilnye kerje kratip ibu.... hhehhehehe puas hati den... 2 thun aku bersabar dan akhirnye.. kekuatan itu datang... heheheheheh

Ank2 aku mcm x sangke la aku bleh bertindak zalim.. si Aiman siap lari amek gam UHU dlm laci kat dapur.. nak gam.. xde maknenye... heheheheh x kan berjaye..(dlm hati ni kesian gak)tapi x leh layankan.. nanti jongos anak-ank aku...

Redhaje lah ank2 ku.... mase dah time..p

Pastu aku siap berkomplot dgn pengasuh ank2 aku ni Kak Hijrah utk menjayekan misi.. 'Nyah Puting' ni.. dia pon sorok stok puting yg ade kat umah dia..hahahahah

Selame dua hari ni.. Alhamdulillah.. nampaknye berjaye. nampaknye diorang pasrah dgn ape yg berlaku....heheheheh puas hati mak uolsss... :))

No comments:

..YUFOLOMI, IFOLOYU..