Pages

Kenduri Tutee

selamat pengantin baru utk Tutee Amrah.. x-classmate V(ERT) duloo....


setelah lama tak jumpa.. akhirnye bertemu diatas pelamin tutee...di Dewan Bistari Ayer Keroh...tema pengantin kuning hitam.. mcm royal wedding dah..lauk pauk pon sedapppp... aym goreng adalah superb.. garing panas...:))


Bertemu jugak dgn 3-4 org kawan2 lama... yang lain sempat memandang dari jauh dan sapa2 gitu je boleh??? sebab aku takut laki aku murka mengabaikan anak dan laki...hahahah.. sorilah cik melah, agus, elly...tak sempat nak berchit chat..aku kalau dah jumpe kawan... dari sebakol jadik berbakol2 cerite keluar kalau dibiarkan...kejap lagi papa k hantar show cause letter....haa hazab nak menjawab la haku...

Yang sempat berborak n bergambar adalah alang Jintanmanis .. dgn anaknye Damia.. nth kemane lariknye.. malu kat ank2 bujang aku...

oo bestnye kalau reunion kite2 aje...tinggalkan suami dan anak2 dirumah... barulah aman nak bergosip dgn intonasi dan memek muka yg tepat....hahahhahah kijam!!!




1 comment:

Seri said...

sonok eh ko cik besan... bile nak reunion nye tu??

..YUFOLOMI, IFOLOYU..