Pages

26 April 2011

Mcm biasa... dia dah tau birthday dia bangun pagi je papa dia dah call wish bday kat dia.. kalau dulu pepagi hari kul 1.32am dok azankan telinga anak.. skrang pepagi hari dok nyanyi lagu birthday kat telinga budak tu... tersipu2 ok... malu tak tentu pasal budak tu... masuk bilik air pon dok nyanyi lagu birthday sambil bukak shower... dah mcm angau pon ade aku nengok budak ni...

ini tag yang aku gantung kat goodies bag utk kanak2 riang kat sekolah aiman.. tahun ni rasanya mcm tak sempat nak invite tetamu celebrate bday aiman kat umah.. sebab weekend ni aku kj rase mcm terkejar2 pulak nanti.. jadiknye, prepare goody bag dan kek utk aiman n kenkawan kat skol je.. itupon dah buat dia n kengkawan dia seronok... :))


Cikgu Herna...yg sarat dgn muatan... berpeluh2 dia... di sebabkan sorang lg cikgu ade kursus, aku tlg cikgu herna clearkan semuanya..... sarat ok.. tak larat.. aku plak yg letih nengok dia..

Aizad pon ado...

Aizad pulak yg lebih2....



yeay.....Happy bithday me...

ibu sengaje amek gambar separuh dgn harapan nampak langsing gitu... :))

2 comments:

mummY daniSha said...

hi...ni tadika kat mana eh?ok x?sy duk melaka jugak..tgh survey2 tadika tuk anak =p

::Farahliza :: said...

ini dekat taman desa duyong..:P

..YUFOLOMI, IFOLOYU..