Pages

Raye Haji Semalam...

pic raye haji 2009 di kuantan..


..Selamat Hari Raya Haji Untuk Semua Umat Islam..


Raye Haji semalam adalah hari makan ketupat sampai kenyang x leh bangun pas dua jam makan ketupat lagi .. mkn lagi makan lagi makan lg.....

Memandangkan En Suami x dapat balik cuti raya... isterinye haruslah malas nak masak dengan bersungguh2 stakat rebus nasi himpit kecit2 tu dlm 20 ketui pastu masak sambal tumis ikan bilis...rendang adalah di sponsor oleh Cik Kakak dan mak... adalah dalam sejarah tahun ni aku tak memasak dengan meriah...

malam raye tu aku dah bertandang kat umah mak...mak x ade kat rumah, gi kenduri umah mak teh .. ade dua mak sedara dan keluarga mereka tidur bermalam raya di rumah mak... so, untuk menempel mengeliat depan tv adalah tidak berapa nak menjadik... menjaga kesopanan katenye... tapau2 rendang mak, balik umah...


Dipagi raya adalah agak liat untuk bangun memandangkan dua ank bujang aku tidur dgn penuh semangat stok x kejut x nak bangun gitu.. maknye pon layan skali... 9.30 pg baru bangun.. panas2 lauk, sarap tiga beranak... plan nak gi umah mak lepas bfast, aizad pulak tertidur...pas dia tidur abg dia pulak sambung ...dari pagi menginjak ke petang... ditambah dgn hujan yg x berenti2...tup2 mak aku datang raye umah aku ok...siap makan nasi impit segala...:)).. x jadik teruslah nak pegi umah mak....

Ohhh weekend ni kami akan ke Panglima Garang... kenduri sepupu mattern site.....

No comments:

..YUFOLOMI, IFOLOYU..