Pages

Raye lg...Raye lg..Raye lg..Raye HJ

Petang sblum raye hj kemarin.. berkumpul umah mak... aku scan line kat opis clear jek.. bos pon dah cow... berdesup balik umah.. huhuuhu balik msk katenye.. padehal aku smpai rendang dah atas dapur.. nasi impit dah siap.. smbl tms ikn bilis settle.. tinggal tunggu smbl aym aku je.. sampai2 je mnumis smbal...sap sap soooii.. siap.. heheheheh kate culinary arts... bile lg nk tunjuk bakat...

malam nye mkn umah mak sedare(aku panggil nenek sbb aku kecit2 dia jage..cucu2 dia panggil dia nenek aku pon bantai sekali panggil dia nenek :)).. mmg aktiviti wajib tiap2 mlm raye ye.. kari daging nenek mmg tip top.. smpai laki aku psan soh simpan.. sbb dia smpai esok mlm... mesti mntak resepi ni...:))

Pastu aktiviti bergambar telentang beramai2.. huhuhuh


kanan, kakak(farahdzila aka maklong), atas adek(ida aka mokde.. mmg mok pon huhuhu))


Sbnarnye aku nk bgmbar dgn kkak je.. dak ida ni nyebok bersungguh2 menyelit... x muat laweiii

liya.. ank buah perempuan sorang..:))

No comments:

..YUFOLOMI, IFOLOYU..