Pages

Keletihan yg kritikal

Menjelang nu year.. bnyk bende yg perlu di settlekan sblum keadaan menjadi seperti sediakala..antaranya proses hijrah kerumah baru.. :)) masih belum complete lg 10%.. tapi penat mmg ya ampun..

next year kami akn dok umah baru .. abg akn start skol.. adek akn dok umah neneknye while ibu pegi opis..mak offer utk jage adek sbb atuknye dah pencen... x de kj kat umah... nak ngadap cucu pulak ye..

sementara ni.. aku dok umah lame lg.. sbb papa x bgi aku dok umah baru sbb dia x balik lg dari JB.. mungkin lepas kenduri next week baru dok 100% ..dia takut sbb x de org lelaki x de kat umah baru tu...maklumle umah baru.. mcm2 yg di takutkan ye.. tapi sbnarnye x de ape pon... aii sblum ni pon awak xde umah jugak en khairul... ank2 awak 2 org tu bukan lelaki ke?

tapi agak2 x tahan .. aku blah je dok umah baru tu. penat la nak basuh baju kat umah baru pastu sidai kat umah lame..sbb penyidai umah baru x siaplg ... apekate aku dok je umah barutu? hangkut je ampai baju lame aku tu?? boleh ke kalau x dengar kate laki aku...?? x pe ke?? hehehhe nanti la aku pk kan impactnye... aku kan degil... :p


ini adalah sedikit pic umah yg x berape berkualiti dari hp aku...sbnarnye blutut x ade hari ni so aku emel je gambotu kat emel aku.. to yg shrink jadi kocik pastu aku large kan sesuke hati... hheheheheh tapi stakat ni barang dah masuk dah..tinggal tuannye je dogil x masuk2..tapi semalam aku dah masak kat umah baru tu .. menu lunch.. kerang rebus n kicap cili, sambal belacan, asam pedas ikn kembung, ikan kisi goreng.. sayur goreng cendawan tiram. Petang pulak sotong goreng lauk tambahan utk papa yg nak balik jb... huhuhuh kene tinggal lg.... :((

next week en khairul balik melake lg.. utk kenduri doa selamat masuk umah kami..n utk hantar abg aiman gi skol 2/1/09.. orentasinye,.... dah besar dah ank ibu... :))




No comments:

..YUFOLOMI, IFOLOYU..