Pages

Raya ke 4, 5

Sambung lg cerita, so mlm raya ke 4 tu kitorang tido umah mak akhirnye... sungguh korang sopan nye menantu... malam last baru nak tido umah mentua.... amponkan menantu mak yang cantik ni...(wek!!)

Zakuan masih dlm mode demam, raya ke lima selepas lunch, nak balik dah.... ehh blum balik lg... makan angin dulu..... jommm!!

Tujuan asal pompuan ni tunjuk bontot dia aku x paham... sesi bersalaman...maksu nak balik ke Bangi, Chik ke Temerloh, dan kami ke......Cameron....uhhh sejuk....wajarkah kalau dari kuantan dah pakai jacket.... melampau!!!


Yeay!!!! petang dah sampai cameron, malamnye kami cari makan di Brinchang utk dinner..budak yang paling pendek di barisan hadapan tu mcm biasa... sentiasa lapar..tgh amek gambar pon sempat lg balun ciken ball..


ciken ball lg.. x abis2...

makan di balkoni sambil ditiup angin ala2 seminggu lg nak krismas... aku agk jelah kengkonon cuaca nak krismas ala2 cenggitula.. kang kalu aku kate mlm kismas dah tentu ko kate aku bohong... dah tentule mlm kismas kuar salji...kan??




mlm tu 17 celcius.... kira sjuk sgt dah pade aku tu.... lena ok....

bersambong..

No comments:

..YUFOLOMI, IFOLOYU..