Pages

Ko Tanye Aku Jawab...

Satu soalan yang dipetik dari ayat terakhir blog pn Banun kite... "fara, nape aku tak jumpe ko?? sila jawap"


Dan Jawapannye Adalah......aku bukan x nak jumpe ko banun... kesahnye si pengantin Ayu ni x bagi aku kad dgn alasan x jumpe umah mak uoolssss.... Si pengantin punye gajin nak anto kad sendiri ke umah aku.. x nak gune khidmat abg posmen.. last2 x jumpe umah aku...alternatif lain adalah try bukak fb ayu.. juga hampeh x nampak mapnya...stok kalau zoom, image pecah gitu... cara paling mudah adalah main redah je.. terkial2 sampai la jugak.. tapi cite2 nak ketemu cik besan banun adalah x kesampaian...aku ingatkan ko x sampai lg.. rupenye dah cabut awal2 lg... hampa je... lame betul x jumpe ko banun.. sejak kite abis skolah.. dlm 12 tahun ade..?? tak pe lah x de jodoh lain kali ye nun...:P


 Rohayu- x classmate 98/99

 Siti Aminah- juga x classmate, Chef of the day...tapi mmg dia chef pon..:))

San- camera-lady of the day...skolmate juga ni..

Menu di rumah ayu, adalah terbaik.. walaupon dtg lewat, lauk tetap di refill...sedap pon ye...kalu ayu ni sedare aku , dah pandai2 dah aku carik plastik sendiri..nak tapau lauk...x malukahhh???? heheheh...

Seronok walau pon x jumpe ramai classmate... harap2 bleh jumpe lg..pada pn banun jgn marah ye...ade umur jumpe juga kite nanti...:))

1 comment:

Seri said...

cik besan, sket pun tak marah.. hahaha.. takpe, dh takde rezeki aku nak jumpa ko..

..YUFOLOMI, IFOLOYU..